måndag 26 december 2011

JULHELGEN

Vår julafton var fantastisk. Vi började med julfrukost och paketöppning hemma hos oss. Anders hade köpt ett jättefint månbord och biljetter till Peace & Love 2012 åt oss. Jag blev så glad! Han vet då vad jag vill ha! Sedan åkte vi till farmor i Askersund och dit kom tomten, han var finsk och väldigt rolig! Efter fina julklappar och god mat och godis så drog vi vidare på turné mot Anders familj i Stora Mellösa. Där fick vi gravad oxfilé och potatisgratäng som är så underbart gott! Vi somnade nån gång efter 02.00. På juldagen vaknade vi till ett dukat frukostbord hos Anders föräldrar och så småningom åkte vi hemåt. På eftermiddagen fortsatte turnén då vi åkte till Askersund för lutfisk. Tack alla fina människor som vi firat jul med! Ni är underbara! Kram från oss!

Fina Anders och farmors fina julgran.

Milla och Märtha.



Efter paketöppningen blev det julbord.

Snapsen stod redo hos farmor.

Godis brickorna hos farmor, mums!

Fina godisbordet hos Eriksson´s.
Eva och Olav´s fina granar.

Gravad oxfilé, så gott!

Fina julklappen från älskling. Som jag har letat efter ett fint månbord, äntligen har vi ett! Glad!!

4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så mysig jul ni verkar ha haft! Och vilken kul inslagning av det fina månbordet :)

Jag önskar dig en fin tisdag!
Kram Sofia

Vardaxlyx sa...

Ojoj va mysigt ni verkar ha haft det! Massa kramar till dig denna tisdag!

Anonym sa...

Tack själv kusse!! <3
P o k Nea

Vardaxlyx sa...

Hej Söta du! Vill önska dig ett gott nytt år och sen har jag en utmaning till dig inne hos mig ;-)
Jag hoppas du tar den hihi
Kramkram