söndag 29 januari 2012

LJUST & FRÄSCHT

Ikväll har vi varit på Henrik Schyffert- och Fredrik Lindströms show Ljust & Fräscht. Det var så bra! Nu sitter jag i sängen (det är endast där vi har täckning för internet) och förbereder mig inför den kommande veckan med en ny kurs, ekonomistyrning. Känns tufft att köra igång med plugg igen efter två veckors ledighet och dessutom har jag missat en del. Jag får skylla mig själv... men det var det värt! :)

Dag tre, Dubai.
Fredagen var blåsig, mulen och kylig. Först åt vi god frulle med jordgubbar och sen åkte vi till Jumeirah Beach Park en stund. Där tog vi en promenad och sen låg vi och läste på stranden. Efter ett tag blev det för kallt så vi bestämde oss för att åka till köpcentrumet bredvid vårt hotell istället, Burjuman Mall. Det var en väldigt fin galleria i lite mer gammaldags stil, men nog så fin och påkostad... Sen handlade vi kvällsmat på Spinneys och käkade plockmat i vår lägenhet.

Fredagens frukost.
En cappuccino på Starbucks i Burjuman Mall.

Spinneys, där vi handlade mat.
Fint träd utanför Burjuman Mall.


Fredagens kvällsmat i lägenheten.

2 kommentarer:

Jespers mamma Sara sa...

Välkomna hem! Vilka härliga bilder! Hoppas ni hade en bra resa! Kram

Frida Karolina sa...

Tack Siri! Vi har haft det jättebra! :) Kram