onsdag 1 september 2010

Mysdag idag.

Igår kom jag hem från Västerås vid 17. Anders hade fixat mat hemma så vi käkade o sen åkte vi ut till Ytterby för att fiska kräftor. Vi la i burarna igår kväll och imorse tog vi upp dem. Det blev många kräftor men på tok för mycket smått! Nu har vi käkat frulle och ska ge oss ut i svampskogen. Senare blir det kräftkok och kanske ett besök på IKEA+MediaMarkt.

Imorn är det skola igen. Blir så trött på nollningen bara. Igår satte vi oss på föreläsnigen med förväntningar på att vi faktiskt skulle lära oss något men läraren var asskum och allt verkade mest som ett sammelsurium av fakta... En kille blev utkastad för att mobilen ringde... Sen kom faddrarna in och sa: "Riktigt så här kommer inte era föreläsningar att gå till... nu fortsätter nollningen..." Jag orkar inte nollas!! Jag vill lära mig! Jag är för gammal! HAha!

Jag blir så trött på att vara förkyld. Har varit det i typ 6 veckor ju.... Imorn har jag iaf bokat ett Core Bosu pass... Vill så gärna komma igång med träningen igen.

Har ju lovat bilder från Norge och de kommer! Men tyvärr så ligger dem i Anders dator och jag har inte orkat lägga över dem till min än.

1 kommentar:

Peter (noxzit@hotmail.com) sa...

Hej hej, letade nollnings bilder men hittade din blogg istället. Jag förstår precis hur du känner dig.. såg att du är 25, antar att resterande i klassen är ca 18-20?
Jag har precis lika kul, alla mina 31 klasskamrater, 3tjejer och resten killar är i åldern 18-21... jag fyller strax 30.. jag har så ENORMT mycket gemensamt med dem :P
var du på uppskrivningen för MAA123 idag? det var nog dumt av många att bara gå ifrån lokalen utan att skriva upp sig på närvarolista.