onsdag 9 juni 2010

Haj!


Har fått pik av min mest trogna läsare Anders om att jag måste uppdatera oftare... Ber om ursäkt för min frånvaro! =)

Liten uppdate:

Håller på och tvättar idag. Bakade glutenfria muffins och frös in, sedan cyklade jag till universitetet för att hämta ut min matte e tenta men den var inte färdig än... Dåligt!

Nu väntar jag på att tvätten ska torka sen ska jag upp på stan en sväng och uträtta några ärenden.

På lördag är det storkalas och jag är nog lite nervös måste jag erkänna... Jag drömmer typ om att maten tar slut och att allt smakar dåligt!! HAHA! Inge nojjig!!

Tänkte att vi ska äta pitabröd med fyllning ikväll. Mums!

3 kommentarer:

ELIN K sa...

Jag är också en trogen följare. Ser fram emot lördag! :)

Jag tycker Anders också ska skaffa blogg;)

Frida Karolina sa...

Jag ska hälsa det... Han svarar direkt här att han ska starta en grillblogg.
ses på lördag =) Kram

Anders sa...

Mm..kan bli en grillblogg, då kanske NerikesAllehanda kan skriva om mig som Grillbloggaren Anders